Let it snow, let it snow, let it snow!


Äntligen börjar jag förstå meningen med livet, varför? Det snöar ju for fuck sake!! :) Men som Pelle tidigare upplyste mig om måste jag vara beredd på att den ju faktiskt kan försvinna redan i morgon . . . jo jag vet, men jag är glad så länge det varar. Sen tänk om, tänk om snön nu är här för att stanna så att säga, alltså att den snön som kommer nu får vi ha kvar tills vinern är slut. Ojojoj, då blir det en låååång skotersäsong! :D Och det vore fan inte mer än rätt med tanke på den klena vinter vi fick uppleva förra året . . . :/

Nu väntar jag på Elle, vi ska iväg och steka lite fläsk (sola), ska bli gött!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men fy fan.. HUvva.. de är ju ALLDELES för tidigt för snö nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback