It's a beautiful day.


GRATTIS SOPHIE PÅ 20 ÅRS DAGEN!!
Min lilla kicka fyller 20 idag, välkommen in till oss 20-plusares gäng :)

Ska snart gå bort till mamma för att sedan sljutsa henne och några av hennes kollegor upp till Storhogna (var det dit dom skulle?) dom ska iaf på nån personalfest. Håller nu på å bränner en skiva så jag har nå skoj att lyssna på.

Ikväll hoppas jag på en tur till staden. Vill gå och äta på Eastern med min kära syster och Ralf samt Pelle. Skulle vara riktigt skoj faktiskt, måste ju godkänna honom ;P haha. Men vi får se vad det blir, Emma skulle ringa snart. Annars blir det nog bara lugnt skulle jag tro. Ska ju jobba på systemet i morgon, huu va nervös jag är, har ju inte varit där sen i sommras och nu ska jag fixa allt själv med öppning och stängning. Dock kommer en tjej från Krokom men hon kan ju liksom inte rutinerna där så mycket hänger på mig. Ska gå dit en halvtimma tidigare hade jag tänkt för att orientera mit lite i hyllorna så man inte står som nåt jävla frågetecken sen när kunderna börjar strömma in . . .

Åh nu är det inte länge kvar innan jag och Pelle åker söderut, närmare bestämt till Malmö. Ska bli sååå underbart, längtar som en tok!

Nä nu måste jag skynda mig lite, tidoptimist som jag är . . . haha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack så mycket raring :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback