Det går bra nu :)


Det mesta som rör mitt liv känns otroligt bra just för tillfället, kan inte komma på något som direkt tynger mig (om man bortser från min bristande ekonomi).

Kärleken går super, känns verkligen hur bra som helst nu, och jag har inget "ont" av att vi inte ses lika mycket som vi tidigare gjort, nä, jag tycker snarare att det nästan är skönt. Dessutom hinner man längta lite efter varandra också :) Nu har vi iaf bestämt att onsdagen den 24:e oktober åker vi ner till Malmö för att hälsa på hans släkt och hem igen måndag den 28:e. Ska bli sååå roligt!

Jobbet fungerar super de me. Ångrar inte för en sekund att jag bytt skift. Trivs verkligen som fisken i vattnet och det enormt mycket tack vare Elle och Sophie. Kan lova att det blir en hel del skratt under dagarna vi spenderar tillsammans :)

Boendet, ja jag har ju haft mina funderingar på att flytta hem till Rätan igen, och visst det skulle vara riktigt skönt men jag blir nog kvar i Svenstavik ett tag till. Trivs mer och mer i lägenheten för var dag som går och dessutom finns det ju lite fler personer att umgås med nu när jag jobbar på ett annat skift, Ellinor tex.


Meeen va fan! Kan inte förstå, jag har lagat stivade makaroner ett x antal gånger och det har gått hur bra som helst! Men nu, nu jävlas det ta mig fan hela tiden! Bränner fast och har sig :/ Jaja, får hoppas att det går att äta iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback