Denna eviga längtan.


När man (jag) tänker efter, got damn va mycke saker man längtar efter! Just nu är listan enligt följande för mig:

  • Torsdag den 4 oktober - ombesiktning av bilen, kramphåller mina tummar för att den ska gå igenom!
  • "Prickiga kalsonger" kan inte nämna datum eftersom det ska bli en överraskning för min Sophie som fyller 20 år den 12:e, men jag kan säga så mycket som så att det kommer att bli wonderbar!
  • Den 13:e oktober ska jag återigen inta en av Systembolaget i Svenstaviks kassor för en arbetsdag där.
  • 24:e oktober, då jag och Pelle lämnar Svenstavik för några dagar nere i Malmö :)
  • Lönen . . . ja jag vet, det har nyss varit löning men det kan inte hjälpas . . .
  • 8-10 november - F O R U M ! ! Ska bli så ruskigt skoj, Vemdalsskalet in my heart :)
  • Julafton, då jag och familjen (på mammas sida) ska åka upp till Lycksele och bo där på hotell Lappland.
  • SNÖN! kan inte bärga mig förrän jag får ta ut pärlan, ooh va skoj!

Är säkert en massa fler saker också men just för tillfället är det dessa som står högst upp på listan :) Nu ska jag lägga upp lite bilder på bilddagboken från förra onsdan då vi va på Larrys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback