Bla bla bla.


Hemma igen efter, vad det känns som, en evighet i staden. Kom in vid halv fyra. Parkade bilen och styrde genast kosan mot HM där vi ansåg att utbudet smink för en tio åring var bäst. Hittade en massa roliga saker till henne som hon belåtet köpte. Därefter traskade vi vidare till Åhlens där det blev hår spray och mouss inköp. Jag som ringde till Hobbyboden i lördags och bad dom lägga undan en "dräkt" till mig var tvungen att gå dit för att prova den, resterande tre flickor, Emma, Marielle och Elin följde också med. Provade outfiten . . . men kan väl inte påstå att jag blev vidare nöjd, köpte den trots allt och gick sedan sexhundra spänn fattigare ut ur butiken. Mötte upp moster Karin och hjälpte henne att hitta en lämplig tröja att ha på sig när hon ska ut med sina klasskompisar på krogen. Gick sedan in på Åhlens igen och jag fick äntligen köpa mitt efterlängtade badskum, så nu jävlar blir det bada! Gick därefter och åt god taco buffé. När vi ätit klart började jag fundera över min outfit som jag tidigare under dagen köpt . . . var den verkligen värd 600 kr!? NEJ! Tog mig en snabb titt på klockan och insåg att jag var tvungen att rusa på momangen om jag skulle hinna ner till butiken för att lämna tillbaka den innan dom stängde. Fick till min stora lycka lämna tillbaka den och kunde sedan återigen traska upp till dom andra som försett sig med kaffe, denna gång betydligt bättre till mods eftersom jag tagit mitt förnuft till fånga och lämnat tillbaka dräkten.

Halv sju var vi vid Scandic hotell redo för att försöka bli "antagna" som hårmodeller. Dock blev både jag och Karin "något att fundera över" och efter att ha suttit och väntat i cirka 20 minuter tröttnade vi och åkte hem igen. Hemfärdens samtalsämnen bestod enbart av en massa "plugg prat", rätt skoj men jag är fortfarande lika ovetande över vad jag vill göra av mitt liv . . . hum . . .

Nu känner jag mig bara allmänt trött och vill egentligen inget annat än att gå och lägga mig . . . dock är inte det någon mening eftersom jag börjar jobba om bra precis en timma (död åt nattveckorna!)


Ååh Pelle, vill mysas med dig nue :)

Kommentarer
Postat av: Din evige trucker.

Länge leve nattveckor!!

2007-10-31 @ 07:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback