Back on track.


Sådär jag, dagens goda gärning avklarad, att vara chaufför till mamma alltså. Dom skulle förresten inte till Hogna utan Klövsjö/Katrina. Lite halt var det allt efter vägen och det hela blir ju inte roligare av att ha nån bredvid sig som sitter och kramphåller i dörrhandtaget och talar om för en att "här kan du sakta ner lite . . . ojoj, det kan vara halt här. Vi har inte så bråttom upp, alla är inte där än" etc etc. Får väl se nu då när dom behagar åka hem igen.

När jag kom tillbaka till Svensta svängde jag in på pulsen och gick upp och avnjöt 20 minuter i solariet, göttans de! Solade även igår med Ellinor och fy fasiken vad det tog, såg ut som en tomat i ansiktet sen resten av natten, dock ser det lite bättre ut idag (innan jag solade igen dvs.) Men vill man vara fin så får man baske mig lida lite pin :) Nu känns det som att hela ansiktet kokar och att huden har krympt med tre-fyra storlekar . . .

Mjaa, om man kanske skulle ta och städa lite då, eller i alla fall plocka ihop. Kan inte för mitt liv förstå hur jag kan få till det så stökigt hela tiden, tycker jag inte gör annat än å städar och har mig :/

P to I - the way it should be :)

Btw, blev lite rörd nyss när jag läste Elles blogg. Love you man!

Sen blev det inget Östersund ikväll heller, Raffemannen hade redan ätit. Jaa, vi får allt ta och boka in nåt stadsbesök lite längre fram. Är ju som litte nyfiken på karln där ;)

Kommentarer
Postat av: Juckis

Maan, love you to me lady!

2007-10-13 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback