Åtta timmar - done!


Tog mig upp i morse men jag skulle ljuga om jag sa att jag var pigg . . . vet inte hur många gånger klockjäveln ringde :/ Nåja, var på Acb halv sex, svidade om lite kläder sen blev det en välbehövlig kopp kaffe :) Därefter har det bara rullat på, nu när jag tänker efter har faktiskt den här dagen gått ruskigt fort, bra de :)

Lovie är lite sjuk idag, stackars honom, ska se till att pyssla om honom riktigt ordentligt så han blir frisk snart igen :)

Men va trött jag blev nu då . . . inte bra inte bra. För jag vet precis hur det blir om jag somnar nu, då kommer jag vara som en zombie sen resten av dagen/kvällen. Fast en liten stunds vila vore ju inte helt fel. Hum, om jag vilar till fyra, max halv fem så kan jag gå upp och städa lite sen, för det behövs verkligen :/



Det finns en sak jag vill kanske hur mycket som helst just nu . . . tänk om det kunde bli så, ma få si :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback