Att handla mat.


Kom på en sak jag måste skriva om innan jag släcker ner för dagen . . . Jo, när man går och handlar mat brukar man ju vanligtvis ha ett litet hum om vad man ska ha, eller så har man skrivit ner allt på en lista så att det ska gå fort och för att man inte ska glömma något. Igår kväll var jag på ica för att handla något gott till kvällen, ost, deo, gurka och fiskbullar. Jag visste redan innan jag kom in genom dörrarna på Ica vad jag skulle ha så egentligen borde det hela ha gått fort. Dessvärre blev jag fast vid "ostdisken". Herregud, det finns ju en hel uppsjö av olika ostar . . . Och när man väl ser en som "ser bra ut" råkar man kika lite till vänster om den och se en som kostar lite mer men är betydligt större än den man först tänkt ta . . . Allvarligt, jag tycker att det är jättesvårt att handla ost! Låter löjligt men det är faktiskt sant. Sen kanske man hittar nån som man tycker smakar gott coh tänker att den här ska jag köpa nästa gång också, oturligt nog har man glömt bort vad den heter nästa gång man står där och måste återigen chansa och hoppas att man tar något som smakar bra. Gårdagens val blev väl okej, men verkligen ingen tio poängare!


Känner ni igen syndromet?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha! Vilka problem du har kvinna!

Postat av: The owner

Jo jag vet, men känner du inte igen dig lite iaf?

2007-10-16 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback