Äta - jobba - sova - dö . . .


Gosh vad den här helgen har gått fort, kan inte fatta att det är söndag och att jag om bara tre timmar ska vara på Acb . . . igen . . . :/ Jobbade igår, o6-14, gick bra, tiden gick ruskigt fort och det tackar jag Gudarna för eftersom jag var allt annat än pigg och allert. Efter jobbet liftade jag med Sophie hem och slangde mig raklång över sängen när jag kom innanför dörren, somnade nästan på en gång. Blev väckt av Emma nån timma senare då hon stormade in i lägenheten och sa att jag skulle gå upp. Gick efter många om och men upp, bytte lite kläder och åkte sedan bort till mamma där det bjöds på smörgåstårta eftersom Bengt fyllde år :) Mamma och Bengt stack iväg på wiskeyprovning vid sex snåret och kvar blev jag, Emma och Mackan. Jag åkte hem en sväng för att hämta lite saker samt Elle. Tillbaka hos mamma var det time to go to bed för Marcus och prata-skit-och-titta-på-roliga-filmer-på-youtube för oss andra, haha, fan va mycke sjukt det finns! Klockan åtta bänkade vi oss i soffan och inväntade ett efterlängtat avsnitt av mitt älskade Svensson Svensson. Inte lika bra som annars men ändå helt klart sevärt! Gustav Svensson mannen hela jävla dan, what a star! Emma drog in till staden igen vid kvart över åtta (ja jag vet helgerån att inte se klart på SS!). Jag och Elle satt och pratade lite tills jag var tvungen att "skicka hem" henne eftersom jag var så trött. Pratade en sväng med Pelle på telefon sen blev det sängen. Sov innan halv elva (rekord!)

Försov mig i morse . . . vaknade av att mamma "knuffade" till mig när min klocka ringde (för säkert femtioelfte gången) tittade på klockan en snabbis och såg att den var o5.5o, ajajaj, bråttom! Kom upp på Acb til 1o över. Dagen har väl flutit på, inte lika snabbt som igår men det har så att säga funkat. Dock har det krånglagt så in i norden . . . men men, så länge jag får betalt för att jag är det ska jag väl inte klaga, eller? Efter jobbet gick jag ner till la familia, halvsov lite i soffan sen gick jag hem. Spatserade bort på Ica med Pelle och inhandlade ingredienserna till "vår" underbara pizza. Kirrade pizzan snabbt, vi är ett bra team jag och Mr P. Åt och kikade på Polisskolan 1 - Åh love! Har sedan bara sutti och myst, avslutade det hela med en omgång yatzy där jag vann s t o r t ! Haha!

Nu ska jag ställa mig i ordning lite och sen ska jag allt vila en stund . . . om jag hinner. Sen är det dags att gå på jobbet igen. Fan, har räknat efter att jag kommer att jobba 19 dagar i sträck innan jag får ledigt igen, men men, jag har sagt det förut och jag säger det igen, det blir ju pengar i slutändan.

PRICKIGA KALLSONGER!
Nervös nu va Sophie, erkänn att du inte kan sova om nätterna! Erkänn att den där hemska magkänslan du har gör så att du inte kan äta - mohaha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback