Tekken 5.


Efter att ha legat i dvala med mitt skrivande ett tag sprudlar plötsligt insperationen och jag kan skriva hur mycket som helst . . . sen om det är roligt att läsa det jag skriver var en annan femma.

Igår kväll efter jobbet låg jag halvdöd i soffan och hade inte så mycket att göra mer än att slökolla lite på "Spy Game" som visades på trean (eller var det femman) och Pelle som nördade lite vid datorn. Då plötsligt kom ja på det, det ultimata för en fredagskväll, Tekken! Frågade Pelle om han ville ställa upp i en match eller två och han var på. Ringde mina kära grannar Limpan och Gelliii för att lite snällt fråga om jag fick låna det och själcklart fick jag det. Hämtade spelet och kopplade in det samtidigt som jag berättade för Herr Högström att jag spelade det spelet väldigt mycket förut . . . (förvarnade honom lite på att det alltså kunde bli en tuff matc).

Välj spelare . . . done!
Rond ett - fight! Efter de två första ronderna stod det 1-0 . . . till Pelle . . . en aningens pinsamt med tanke på att jag dessförinnan skrutit lite över hur duktig jag var, detta "var" ändrades snabbt till "varit".
Dock slutade det hela med 16-6 TILL MIG!! Mohaha!


. . . as you can see, jag har inte särskilt mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback