Sköna kläder.


Har en fundering som jag gärna vill dela med mig av till er.
Jo, varför är andras kläder ofta skönare än ens egna? I synnerhet pojkars (Pelles) . . . sitter nu med en av hans munkjackor på mig och vad jag kan komma på är den skönare än någon av mina "miljoners miljarders" munkjackor, why? Om jag skulle gå med honom på stan och han skulle köpa kläder åt mig (som jag sedan ger honom betalt för) skulle då mina kläder bli skönare? Eller skulle jag måsta övergå till herrsidan för att hitta det där sköna jag söker?

Pelle är även ägare åt en t-shirt som jag avgudar, så otroligt skön att ha på sig . . . varför hittar aldrig jag dessa sköna plagg?

Jaja, det är väl inget att göra något åt, bara att acceptera och gilla läget - tills jag kommer på lösningen åt detta "problem" får jag väl hålla till godo med mr. P's kläduppsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback