Konstigt.


Med tanke på hur många läsare jag har är det konstigt att inte en enda jävel kan kommentera . . . trist jue.

Nåja, ligger i soffan och degar lite för att snart göra ett ryck med utseendet (som inte är på min sida idag). Pelle filuren är iväg till Berg med Roger och hämtar en skoter! Faaan så skoj babe! Dessvärre är den både bättre OCH snyggare än min . . . hum . . . nää inget går upp mot Pärlan, det är ju min tjejskoter det ;P
Skall sedan försöka få tag på antingen skjuts eller bil för att åka till Rätan och "gräva" fram min skoter, ja, den står bakom en massa jävla hö.

Gårdagens arbetspass var hu skoj som helst!
Vi körde jävlar i och bräckte rekordet som sattes nu i veckan! Haha, körde 4020 paket utan rastkörning! Så otroligt roligt att jobba när det går så bra, då till och med de som vanligtvis inte är så mån om hur mycket som produceras eller helt enkelt inte bryr sig alls skrattar och verkligen VILL jobba - då, då är det ta mig fan rooooligt!
Kommer bli lite trist att lämna godingarna, hoppas att det inte dröjer alltför länge innan jag får jobba med dom igen. Jag och Sone diskuterade för övrigt det ultimata skiftet, oh my vilket kanon gäng man skulle kunna få till om man fick välja sina medarbetare själv . . . jaja, drömma kan man ju :)


Nä, utseendet var det va?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ni körde 4050, faktiskt! ;)

Postat av: The owner

Ojoj, fel av mig - 4050 ;P

2007-11-17 @ 15:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback