Höstforum 2oo7.


Nu har verkligen nedräkninge börjar på allvar!
I morgon någon gång (vet ej exakt tid ännu) beger jag mig med eller utan Dannes sällskap upp på Skalet för att införskaffa nöjespassen :D När jag har dessa dyrgripar i min ägo då, då är det fan i mig inte lång kvar!

Emma och Ralf kommer till Svensta på fredag eftermiddag. Jag kommer hem vid sex med Ida och Sophie i släptåg, snabbar mig på med iordningställande och åker därefter tillsammans med E och R upp till Whovalley - got me damit va skoj vi ska ha!

Nu måste jag försöka sova en stund, annars är min plan inför morgondagen redan förstörd på grund av sömnbrist. Btw, var dagen på jobbet åt helvete! Såååå tråkigt, började inte köra robot förrän klockan var närmare åtta . . . jävla manuella helvet borde fan inte få finnas!! Usch!


Nä Rederiet nu så somnar jag nog gott - dock vet jag att det där är en lögn, är ju så spännande nu så jag kan helt enkelt inte somna :/ Haha.


ÄLSKA PELLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback