Head line.


Ligger i sängen och funderar på om det kanske är dags att sova lite, blev inte mycket till sömn natten som var, somnade vid halv tre och vaknade sedan igen strax efter sex då Pelle kom hem och har sedan dess varit vaken :/ Bra där Norling, bra för både kropp och hälsa, eller hur var det nu . . . ? Och till följd av min brist på sömn har kvällen på Acb varit överjävligt jobbig :/ Dock blev det tack och lov en mjukstart - arbetsplatsträff, sas det gamla vanliga . . . si och såhär många frånvaro timmar har vi den här månaden, såhär mycket har företaget tjänat den här månaden (samt att de även måste redogöra samma saker för Norra, but we don't give a fuck!) . . . som sagt, det gamla vanliga, i och för sig blev det prat om hur skiftgången kommer att se ut efter nyår och det kunde de lite högre uppsatta inte svara på ännu. Detta betyder alltså att det kan komma att bli tvåskift igen - Y E S säger jag! Fan va underbart det vore att slippa natten . . . men men, vi ska inte ropa hej ännu . . . Efter arb.träffen var det back to reality. Jag och Sophie tog tillfället i akt då vi var lite folk att vara två på "limningen" och nog fan behövdes det då vi haft fullt upp hela jäkla kvällen med att limma, mina tummar är något ömma nu vill jag lova.

Pokrade lite när jag just kommit hem och det gick faktiskt bra trots att jag slumrade till lite mellan varven ;)

I morgon var en städdag inplanerad men som jag känner mig nu i kroppen får den nog vänta tills på torsdag då jag förhoppningsvis samlat nya fräscha krafter.

Kanske ska ta och bränna en skiva eller två, har ju fått en sån bra idé ;) samt att det verkligen inte skulle skada att ha något nytt att lyssna på på jobbet!

En kille som följer dennes tjejs minsta vink kan vi kalla toffel, när det är tvärtom, alltså tjejen "lyder" killen då heter det sandal . . . eller nåt, haha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jaa, och du är den största sandalen av alla ;)

Postat av: Erika

Jag tror dessvärre inte att det går. De rederiet avsnitten som ligger ute nu är dem som gick på tv förra sommaren och sommaren innan dess. Denna sommar skulle alltså säsong 3 ha visats men enligt uppgifter hade inte svt råd(?) med det. Blir såååå less! Fråga om du skriver, om dom tänker börja visa det igen framöver?!

2007-11-28 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback