Good morning Vietnam!


Men herre min skapare vad är det som har hänt med mig?! Jag kan ju inte sova . . . i morse vaknade jag 20 över 3, jippie. Har sedan dess varit vaken, legat och vänt å vridit på mig för att slutigen ge upp och fortsätta med boken jag började läsa igår. På ett sätt tycker jag att det är härligt att vara vaken från morgonen, men klockan tre är enligt mig en aningens för tidigt, ingen annan är ju vaken då . . . egentligen borde jag an ha gått ut och gått men det slog mig aldrig :/

Ska väl ställa mig i ordning snart för att sedan knalla upp på jobbet, kändes inte så motiverande att gå dit idag men men . . . Med tanke på denna månads räkningar så borde jag kanske bosätta mig där uppe, huga! Dock ska jag inte klaga egentligen, jag har så jag klarar mig och mer därtill men som ni kanske förstått vid det här laget är jag en jävel på att spendera pengar, skulle inte bli det minsta förvånad om lönen är slut nästa vecka eller nåt . . . NEJ (!!) så ska det faan inte bli den här månaden!! Men jag måste i alla fall unna mig en klänning, det är jag värd :)
(Det där "det är jag värd" är ett livsfarligt uttryck för mig, använder det liiiite för ofta . . .)

Hooj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback