God morgon.


Vaknade vid åtta, pigg och allert. Dock inte så pass pigg så jag orkade gå upp, vred istället på Rederiet i hopp om att somna om någon timma till . . . lyckades dessvärre inte. När jag sett två avsnitt stängde jag av och tänkte att 30 minuter borde jag kunna sova, gav upp och begav mig istället ut on The World Wide Web.

Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med tills jag ska börja jobba. Hade ju planer om att städa (jo jag vet, otroligt att jag måste gör det igen!) men har inte riktigt hittat motivationen till det än :/ Men den kanske kommer . . . kanske.

Just nu blickar jag bara framåt mot helgen!
Ojojoj så skoj det ska bli, höstforum på Vemdalsskalet :) Avslutar arbetsveckan klockan 18.oo på fredag. Åker då tillsammans med Ida J och Sophie hem till mig för iordningställande och sedan upp på Skale där det ska rockas jävlar i :D Skulle dock behöva en förfest, someone? Jaa, det lär nog lösa sig, brukar göra det :) Om inte annat får vi göra som för nåt år sen då vi egentligen skulle på förfest till några kompisar men ändrade oss då stämningen i den stugan inte var den bästa. Gick ut och funderade vad fan vi skulle fördriva de närmsta 2-3 timmarna med . . . Såg då två killar som var ute och spatserade, ropade ett glatt hej, gick fram och sa "Men visst var ni inne igår va?" Killarna, något förvånade, svarade "Eeh, joo det var vi" Och jag fortsatte "Men fan va skoj! Då var det ju ER vi satt och pratade med" Det hela slutade med att killarna började tro sig minnas oss från kvällen före (vilket är konstigt eftersom vi inte var där, haha!) och bjöd sedan med oss på förfest till deras stuga. Lyckat må jag säga och skoj hade vi alla gånger, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback