Gladis :)


Kan inte förstå hur klockan kan gå så fort efter att man kommit hem från en kväll på Acb . . . redan över två! Jaja, jag har inget jag måste upp till i morgon så det är vääl egentligen lugna puckar, men det känns ju lite trist att sova bort så stor del av dagen som jag faktiskt gör :/

Pokrat lite nu, gick ruskigt bra där ett tag men som vanligt med mig vet jag aldrig när det är dags att sluta vilket i sin tur resulterar i att det går åt pipsvängen. Bättre lycka nästa gång.


Ååh, har kommit på kanske den bästa julklappen ever till Pelle nu (!!) Kommer att bli perfect :)
känner mig glad idag, bara sådär allmänt glad och det är ju inte fy skam det inte, allt blir så mycket lättare och roligare när man har ett leende på läpparna - tycker inte ni det också?

Meeen va hungrig jag blev nu då, måste nog gå och ta mig nåt att fika. Bra där Ida, jättebra att fika mitt i natten . . . lägger sig ju så fint på kroppen då . . . Låt gå för den här gången, jag är ju trots allt glad och har som sagt kommit på en bra idé på julklapp åt P så jag får unna mig lite fika att smaska på till Rederiet (säsong 2!)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi har rederiet säs 1&2 försöker desperat få tag i trean, men det verkar vara skvatt omöjligt...

2007-11-27 @ 11:58:22
Postat av: The owner

Jo jag med, helt hopplöst . . . tänkte dock knåpa ihop ett mail till svt för att höra efter om det går att få tag på alla säsongerna nånstans (hoppas!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback