En jävla massa . . .


Har kommit en jävla massa snö!! Jag är glad gladare gladast för detta men anser att det kanske vore på sin plats om Bergs Hyreshus kunde få den undanröjd från parkeringen och framför portarna iaf.

Är såå seg idag och då har jag ändå sovit typ hur många timmar som helst . . . dock kan segheten också bero på att jag måste städa idag :/ Har varit ner till tvättstugan och satt på den första maskinen nu iaf, återvänder dit tjugo i tolv för att mata in den andra. Är även i valet och kvalet om jag ska ringa på Acb och begära ledigt för hela dagen istället för bara de fyra sista timmarna . . . hum . . .

Igår var det ruskigt nära att jag gick hem vid åtta, var så fruktansvärt trött så huga ligen. Inte konstigt heller med tanke på att jag endast sov två och en halv timma igår natt - inte bra där Ida. Men jag stannade trots tröttheten kvar, kändes bra när klockan väl blev tio och jag fick gå hem :)


FORUM IKVÄLL!! Och jag är taggad till tusen!
Får se om det blir förfest med Pelle och hans crew, skulle vara trevligt :)


Nä, om jag kanske skulle börja på med städningen då . . . åh je vill int!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback