En dag på glasbanken.


Nu jävlar är det helg även för min del :D Känns underbart bra.
Mika (på systemet) ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag mellan två och sex, sure - no problems! Det jag då hade glömt var att jag hade en tid på Bergshälsan idag, en tid som jag väntat på i cirka en och en halv månad . . . Detta kom jag på alltför sent, och det hela slutade med att jag fick boka om tiden (tack och lov behöver jag inte vänta så länge denna gång) och vackert gå och jobba som jag lovat. Vet inte vad det var med mig den första timman men jag var så virrig, slog fel i kassan, hämtade fel sorter till kunderna etc etc. Kan väl i och för sig vara den uteblivna sömnen som ger sig till känna (?) Resten av dagen har i alla fall flutit på bra :)

Den gånga natten gick rätt bra, dock var jag less. Ville inte gör nånting, alltså jag hade inga problem med att vara där men motivationen till att producera något låg verkligen på noll.

Känns som att jag har en miljard saker att göra till i morgon. Outfiten skall göras klar, mat ska handlas och tillagas, kamera ska hämtas . . . eeh, jag vet att det är en massa fler saker också som jag dock inte kommer på just nu.


Ikväll kommer pappa hit och äter mat med mig och Pelle :)
Sen som lite extra kuriosa har det äntligen kommit snö, inte så mycket som jag hoppats men som man brukar säga "många bäckar små". Snart, mycket snart (hoppas jag) kan jag äntligen ta fram pärlan igen :D

En Puss på Pelle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback