Duktisch!


Igår låg jag och surade i soffan näst intill hela dagen, had en var-less-på-allt-dag :/ Inge skoj alls!
Dock blev jag gladare då Danne sa att han kunde hjälpa mig att få hem skotern till Svensta och ännu gladare blev jag sen när Smilla kom :D

Åkte och hämtade skotern och for sedan och lastade av den hemma hos Danne i Bingsta. Tillbaka i Svenstavik igen var klockan halv tio så det var inte så mycket mer att göra än att svida om lite, koppla Smilla och traska bort mot Acb. Pussade Pelle och Smilla godnatt utanför dörren och gick sedan in och jobbade. Var fruktansvärt gruvensamt till en början men natten gick fort som tur var, vi körde dessutom riktigt bra vilket alltid är roligt. 
 
När klockan sedan slog sex blev det en kopp kaffe med Pelle, Harre och Ellinor därefter fick vi skynda oss ut till Danne som snällt satt och väntade på oss. När jag kom innaför dörren möttes jag av en mycket glad hund som glatt hälsade mig välkommen hem. Satte på henne kopplet och sen bar det av, var ute över en timma (inte annat än att man känner sig lite stolt då man först jobbat hela natten) och (!!) på tillbakavägen stannade vi för vid Acb och hälsade på Pelle lite sen hem för frukost och därefter välbehövlig sömn. Blev väckt igen vid halv tre av Pelle och hans svarte springare (eller hund). Klädde på mig och sen stack vi ut på ytterligare en långpromenad (även denna på över en timma). Pelle hittade en spark hemma hos mamma som han tog med sig och vi turades sedan om att skjutsa varandra och låta hundarna dra oss - en underbar tur med min älskling! När vi kom hem igen gick jag på Ica och ställde mig sedan och stekte pannkakor, P gjorde hamburgare och strips.

Så nu sitter jag här i soffan och bredvid mig ligger Pelle och Smilla och snarkar ikapp, sååå söta dom är <3
I morgonbitti blir det långpromenad igen - sova och sen upp till Bingsta för att hämta skotern :D Ska ut och köra lite med Pelle och hans Pärla - skoj skoj!



Och nu slutligen måste jag bara säga att Pelle har en fruktansvärt bra musiksmak - helt i min smak!
Lånar hans mp3 nu och har blivit helt såld på 80-tals musiken som fanns inlaggd (inte alla men många)


KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback