"Du, du, du är så fin"


Fråga inte om repliken . . . tycker inte ens att låten är särskilt bra men den fastnar liksom . . .

Ligger i soffan och degar lite, jo jag borde vara på jobbet men jag ska vara helt ärlig mot er och säga som det är - JAG ORKAR INTE! Jaa, så var Ida 20 år framme igen då, ni vet den där ansvarstagande personen :/ Nåja, drabbar ingen fler än mig, ingen fattig så att säga ;p (eller hur var det där?).

I övrigt har veckan rullat på ovanligt fort tycker jag, tack o tack. Har börjat varje morgon (efter att jag slutat jobba) med en promenad med Smilla på cirka en och en halv timma (!!) Nöjd som få. Jag trodde inte att jag skulle orka något dylikt (säkert inte ni heller) men se på fan, i made it! Dessa promenader har inte bara medfört en fräschare och gladare Ida, nej nej, även en träningsvärk som inte är utav denna värld har infunnit sig i mina ben :/ Var även ute och rastade Pärlan i förrgår, jag liftade med Danne och Elle upp till Bingsta för att dra fram henne (japp, it's a girl) och sedan kom även Pelle på sin skönhet. Åkte sedan ner till Svensta och Högströms där vi parkerade åken. Nu inväntar jag den riktiga vargavintern - var är du?

I morgon är det löning och det var då sannerligen på tiden. Blir eventuellt en tripp till staden i morgon för lite inhandling av mat och julklappar :) Sen på kvällen har jag tagit på mig att vara barnvakt åt ongan heime på Klövervägen 1, ska bli mys sen blir det jobb resten av helgen . . . dock funderar jag på att avsäga mig jobbet på söndag för att istället ta med mig P H till Rätan och rasta hästarna lite :)

Ja men då kan jag nu med gott samvete ägna mig åt Tv'n, nu när jag uppdaterat er menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback