Barnvakt.


Sitter hemma hos mammisch nu, jag, Camilla och Emma är kvällen till ära barnvakter åt våra små osnutna bröder William och Marcus :) Rätt trevligt att emellanåt vara det också.

Dagen har varit slapp, jävligt slapp. Vaknade 20 över 4 i morse och kunde inte somna om, låg och kikade runt på nätet lite till Pelles klockan ringde och han var tvungen att stiga upp. Tänkte i mitt stilla sinne att eftersom jag redan är vaken kan jag ju också lika gärna gå upp och ta mig en promenad med Smilla. Gick med Pelle och pussade honom hejdå utanför dörren, tog mig sedan en timmas härligt uppfriskande promenad. När jag kom hem igen gjorde jag i ordning lite frukost och kurade sedan ner mig i soffan med datorn i knät och spelade lite poker . . . som tyvärr inte gick så bra :/ Därefter blev det lite Svensson Svensson tills jag somnade. Sov till två då Mika på bolaget ringde och frågade om jag kunde jobba - tyvärr nej.

David kom och hämtade Smilla vid fyra snåret, passade då på att plocka ihop lite hemma, dock kommer jag att måsta gå loss med dammsugaren minst två gånger innan man kan vistas där inne utan att bli täck av hundhår . . . blä för äckel hår!

I morgon blir det jobb från sex till två, bra med lite extra stålar såhär i juletider. Eventuellt blir det även en stadstur i morgon, måste se om jag kan komplittera julklapparna lite kanske även handla lite mat, en anings roligare att handla där än att harva omkring på Ica Supermarket i Svenstavik.

Ridning på söndag då Pelle? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback