Umbrella.


Idag lyckades jag ta mig på jobbet, tack och lov, hade nog dött av tristess om jag varit tvungen att stanna hemma en dag till . . . När jag vaknade i morse var dock att jobba bland det sista jag tänkte på, mådde inte alls bra men det gick till sig efter två alvedon och lite Cola + lite pussar från Pelle :) Var på café och fikade en sväng med Emma, hälsade på mamma en sväng på jobbet och åkte därefter upp på Acb.

Har faktiskt fått rätt mycket beröm för min hårfärg, jaa, den kanske inte är så tokig trots allt? Dock ska håret slingas en omgång till, förhoppningsvis får jag den blonda färg jag vill ha då, hoppas hoppas!

Nu är jag trött tröttare tröttast och ska alltså sova, godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Erika

Lägg ut ett kort på din nya hårfärg här på bloggen vettja. I den takt vi träffas har du ju hunnit färgat femton gånger till innan jag får se dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback