Typ mer än ni orkar med . . .

  • Vilken svordom använder du mest? Jadu, svär väldigt ofta men oftast är det nog fan eller jävlar . . .  
  • Äger du en iPod? Nix, funderar dock på att köpa en, en grööön :P
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Den här veckan är det ställd på tio eftersom jag jobbar eftermiddag, annrs varierar det lite.
  • Hur många resväskor äger du? En, skulle dock behövt a new and bigger one, helst i nån fräck färg.
  • Använder du flip-flops? Självklart, skulle dock behövt inhandlat ett par nya, mina är som lite utslitna. 
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Storhandlar på Willys men måste trots detta alltför ofta gå på Ica ändå, hum.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är nog heldre med på bilden, linslus som jag är, dock kan det vara skoj att ta bilden också :)
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Da Vinci Koden, men otippat somnade jag :/ 
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på, jag älskar att umgås med min familj (som är en barnfamilj) samtidigt som det är roligt att vara med vännerna också :)
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror ju lite på hur mycket pengar det var, men först skulle jag köpa en resa till något varmt ställe och sen mitt drömhus i Hoverberg, skulle sedan renovera och inreda det - Ooh, skulle bli perfekt!
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Jodå det har hänt . . .
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej nej, en puss av Pelle sen så :P
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Äger ingen CD-spelare, men i datorn har jag Marcus skiva.
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Hum, Roxette kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat . . . men annars är det väl ingen speciell, är en allätare av högsta grad!
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, och om så vore fallet skulle jag knappast skriva det här . . .
  • När var senast någon stötte på dig? I lördags på Draupner :/
  • Vad åt du till middag senast? Jaaadu, det var nog hamburgaren som jag klämde i mig i lördags :)
  • Använder du huvtröjor? Oohja, myys!
  • Kan du vissla? Japp.
  • Vem var den senaste som ringde dig? Min kära mamma som undrade om jag ville ha nåt från affären, söööt mamma!
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Virvelvinden, älskar när det snurrar och går fort, dock kan även berg-o-dalbana vara skoj!
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Är rätt säker på att det finns folk som gör det ja, men har dom inget annat att prata om så, haha, jag tycker att det är lite roligt att man är så pass populär  så folk pratar om en :P
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? Noll Sex Åtta Sju
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Gör jag fortfarande, förresten, gjorde inte alla det?
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Köpcentrum, Lillänge är väl inte så överrdrivet stort men det duger..
  • Hur många syskon har du? 3 stycken + 3 "plast" (ser dom dock som "riktiga" syskon).
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej varför skulle jag!?
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Karlsson på taket och Sällskapsresan 1.
  • Äger du några band t-shirts? Stainless Underwear, räknas dom? :P
  • När flög du senast? Förra året i augusti.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra.
  • Läser du för skojs skull? Jo det kanske man kan kalla det, läser för att jag tycker om det.
  • Pratar du några andra språk? Engelska, Svengelska . . . läste tyska i 4,5 år men blev inte så mycket klokare av det...
  • Diskar du din egen disk? Jo brukar bli så, om inte Sophie hinner före vill säga.
  • Har du gråtit offentligt? Jodå det har jag gjort.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Både och, vill dock sälja den stationära . . .
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Klart jag gör, ju fler saker man kan desto roligare!
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Mmm, tror det, minst en tatto till ska det bli, har dock inte bestämt motiv eller så än, samt att en piercing till inte skulle sitta helt fel :P
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Njaa, det är väl inte nödvändigt men jag tycker att det är gulligt om han gör det :)
  • Kan du kasta macka? Jodå, dock skulle jag väl kanske inte kalla mig för mästare. 
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men skulle mer än gärna åka dit!
  • Vad har du med dig in på bion? Dricka, popcorn, kanske lite godis och någon som vill följa :)
  • Vem var din favoritlärare och varför? I grundskolan var det nog Sylvia, hon var lättsamt och förstående. Sen i gymnasiet var det alla gånger min mentor Jennie, henne kunde jag verkligen prata om allt med!
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Njaae, inte vad jag vet i alla fall.
  • Vad har du för väder? Soligt . . . kul att man är sjuk (!!!)
  • Har du en blogg? Uppenbarligen.
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Mediekommunikation.
  • Gillar du att flyga? Oohja, det är härligt.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, man måste kunna skämta med varandra det är viktigt, samt att han är pålitlig och ärlig. 
  • När sov du senast på golvet? Minns jag inte, brukar försöka ta mig till sängen.
  • Vilken är din favorit drink? Sex on the beach!
  • Gillar du din boende-situation? Jodå det gör jag, men ibland skulle det vara skönt att ha något eget.
  • Vilken är din mammas hemstad? Svenstavik (som inte är någon stad).
  • Din pappas hemstad? Rätansböle (som inte heller är någon stad).
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det är lite olika men fem i alla fall.
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Haha, det kan jag inte direkt påstå.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Trubbel vet jag väl inte, men det hörde inte till ovanligheten att jag blev tillsagd att vara tyst . . .
  • Vilken är din favoritfrukt? Fruktsallad ;P
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej nej nej, dock önskar jag att jag hade liiite koll.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21.
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Njaa, beror lite på, jag kan störa mig på stavfel och på konstiga meningsuppbyggnader.
  • Tror du på liv på andra planeter? Jaa, det vore ju konstigt om vår planet var den enda som hade levande varelser "på" sig, tycker ni inte?
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Minns faktiskt inte.
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Shemail kanske.
  • Vad var det senaste du åt? En tallrik med vanilj yoghurt.
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Kommer nog bättre överens med personer av det andra könet, killar då alltså, de är lättsamma att umgås med inte som oss tjejer. Dock trivs jag ypperligt i Sophie och Elles sällskap!
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Tror att jag fick mitt namn efter min pappas mormor.
  • Gillar du senap? Yes!
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Bit ihop, det löser sig tillslut!
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig, är alldeles för höjdrädd för något sådant.
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Inte en blekaste.
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope, Tradera is the shit!
  • Tycker du om att krama folk? Att kramas är nog bland det mysigaste som finns!
  • Skulle du säga att du är trendig? Jodå, till viss del i alla fall.
  • Äger du en digitalkamera? Nej, har just sålt min. Ska dock införskaffa mig en ny mobil och i den finns en ruskigt bra kamera så jag kommer inte att behöva någon separat kamera.
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sandra Bullock för länge sen.
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Oftast inte, men det beror helt och hållet på vem som säger det och vad det handlar om.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen.
  • Tycker du att du är attraktiv? Jodå det händer, när man lyckats med både frisyr, kläder och smink kan jag säga att jag känner mig attraktiv.
  • Vad är du allergisk mot? Inget vad jag vet.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej verkligen inte!
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte, måste fråga mamma och pappa om det där.
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla som har tid lust och ork!

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback