Nu har jag bestämt mig.


Okej, nu ska jag lova mig själv och folket i min omgivning att jag ska sluta klaga, känner tom. att jag själv börjar tröttna på mitt eviga klagande nu . . . Dock kan jag ju inte lova till 100% att det kommer att bli helt "klagofritt" men en drastisk förändring ska det alla gånger bli, i promise!
Får nu bara hålla tummarna på att DumJäveln håller sig någorlunda lugn och på lagomt avstånd ifrån mig - om han gör det ska det nog inte vara några större svårigheter att få detta löfte att gå i lås.


Ooh, jag vill bli blond!
Ska höra efter med min frisör vad hon/dom anser om den saken, hur ser min möjligheter ut på den fronten?
En pissgul kalufs tänker jag inte acceptera - bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback