Nä nu är råget måttat . . .



Usch! Idag var verkligen droppen, han, den som jag irriterar mig mest på i hela världen jävlades med mig, han ställde upp bandaren och jag mitt nöt märkte givetvis ingenting förrän jag börjat banda! Jag hade inte brytt mig ett dugg om det varit nån annan som gjorde det, men att det var just HAN och att jag inte märkte det känns för jävligt, framförallt med tanke på att jag själv ställt upp bandaren när han ska banda utan framgång . . . har slutat med att jag måste ställa ner den igen eftersom han gått sin väg och låtit mig banda själv. Samt att han gjort en sjuhelvets massa andra saker ikväll som retat gallfeber på mig! Ååh, käre gode Gud, take him away!

Men men, mitt uppe i allt detta elende har jag ju mina solstrålar, Pelle, Sophie, Elle med flera - tack för att ni finns!

Bestämde mig förresten idag för att joina på Norge turen, dock bara på ett villkor och det är att vi ska ha hur kul som heslt, inga sura miner . . . Sophie :P haha, nä nu för tiden är det ju bara G-S (GladSophie). Åker den onsdagen den 16 maj på morgonen när jag slutat jobba och återkommer senast söndag kväll den 20 maj. Ooo, ska bli sååååå roligt, dock kommer jag att sakna min Pelle såååååå mycket! Saknar honom för övrigt nu, inge roligt alls att sova själv, nej nej. Mycket mysigare att skeda med en fin pojke :)


Pratade med Bergs Hyreshus idag igen, blev inte så mycket klokare efter det samtalet . . . som vanligt. Ska väl ringa dit i morgon igeeen, må ju faan sätta lite press på dom, jag tänker inte vänta hur länge som helst, det ska dom ha jävligt klart för sig! Och hör sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback