Men kan jag sluta nån gång!


Ååh, vad irriterad jag blir på mig själv . . . jag börjar oroa mig för minsta lilla sak heeeela tiden. Går och är nojig etc etc när jag egentligen inte har något att oroa mig för, usch! Bara jobbigt för en själv, skärpning nu Ida!

Äntligen är sista natten avklarad, 4 veckor nu tills nästa gång, känns bra de :) Dock ska jag egentligen inte klaga för natten har gått rätt fort . . . emellanåt och jag har faktiskt haft rätt skoj trots att den automatiska bandaren lever sitt egna lilla liv och jävlas med mig hela tiden, gaah! Ooh, äntligen är det löning, känns fin fint det! Nyss betalt alla räkningar, känns skönt att ha det ur världen :P Nu väntar stadens alla affärer på att jag ska spendera resten, haha! Och det ska jag alla gånger göra, inte allt då kanske men en del i alla fall :) DET ÄR JAG VÄRD!

Hade hoppats på att Pelle ville följa med mig in till staden men han var trött och orkade inte. Jaja, får väl ha modevisning för honom när jag kommer hem, haha.

Pelle, du betyder så oerhört mycket för mig, vill vara med dig jämt jämt jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback