Men förihelvete Ida, nu räcker det!

01 Vad är det bästa med dig?
Hum . . . svår fråga, men kanske att jag är omtänksam (?)
02 Vad är det näst bästa med dig?
Meeen . . . fråga mina vänner, dom borde rimligtvis veta.
03 Vad är det sämsta med dig?
Att jag klagar rätt mycket . . .
04 Hur var du som barn?
Envis, pratsam och fruktansvärt smal (hade faktiskt komplex för det . . . tänk om det ändå vore så nu)
05 Har du bra kontakt med din familj?
Oohja, ingen familj ingen Ida.
06 När hånglade du med en man första gången?
Hehe, vet inte om man kan kalla någon jag hånglat med för man, eller?
07 Har du varit intim med en kvinna?
Njaae, hångel i fyllan är ju inte så seriöst så jag vill inte kalla det intimt.
08 Har du varit kär?
Jodå det har jag.
09 Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande?
Två år och elva månader.
10 Hur stora fötter har du?
39/40 - alla skor är ju olika i storlekarna men nånstans där.
11 Hur ofta filar du dem?
Vadå, under fötterna alltså? Tjaa, några gånger i månaden.
12 (m) eller (kd)?
Måste nog säga moderat om jag promt ska välja nåt.
13 När var du riktigt full senast?
Hum . . . riktigt full var jag nog sist på juldan, skoj skoj!
14 När ångrade du senast något du gjorde på fyllan?
Brukar sällan ångra saker, onödigt att gräma sig i saker som ändå inte går att ändra på - Bättre lycka nästa gång!
15 När dansade du senast?
Idag på jobbet, kanske inte så seriöst men dock kul, senast seriösa var på vår Forum i april.
16 Följer du någon TV-serie?
Njaaa, kan jag inte direkt påstå, att man jobbar treskift förstör liksom tjusningen, men jag brukar se Ugly Betty så ofta jag kan . . . och kaaaanske några fler :P
17 Vilket stjärntecken är du född i?
Väduren - världens tråkigaste (om tänker på utseendet), ett vanligt V i princip.
18 Vad gjorde du nyårsafton 1999?
Men herregud, hur ska jag minnas . . . antar att jag var hemma hos min farbror med min familj+släkt :)
19 Vilken roll hade du i skolan?
Pratkvarnen :P Samt att jag gärna ville spela lite "Allan"
20 Boxers, briefs eller tanga?
Briefs? Boxer är faktiskt rätt snygg, liksom tanga - blir nog 50/50 där.
21 Vart vill du åka på storstadssemester?
Rom och då skulle jag vilja ha obegränsat med pengar så man kan shoppa massa!
22 Vart vill du åka på solsemester?
Thailand . . . fast det är ju rätt vanligt . . . nånstans lååångt bort där det är varmt.
23 Vill du gifta dig?
Jaaaaa!
24 Vill du ha barn?
Självklart!
25 Hur långa ögonfransar har du?
Kan ju inte säga att jag mätt dom, men jag är nöjd över deras längd.
26 Hur håriga ben har du?
Inte särskilt håriga alls - tack och lov!
27 Brukar du bada på sommaren?
Jodå, men då ska det vara varmt.
28 Älskar du alla former av sport?
Nej verkligen inte, men gillar en hel del.
29 Vilken skiva/download köpte du senast?
Marcus Jönsson - On my way UNDERBAR!
30 Är du för ung för att äga vinylskivor?
Joo tyvärr, är faktiskt coolt med vinyl.
31 Lyssnar du på radio?
Händer ibland, då oftast på jobbet.
32 Är du med i någon fackförening?
Skogs och träfacket.
33 Gillar du parmesan?
Njaa...
34 Har du gjort något kriminellt?
Jo det har jag.
35 Knarkar du?
Nej, har heller aldrig i ärlighetens namn provat och tänker då rakt inte göra det heller!
36 Vad heter din bästis?
Sophie och Ellinor <3
37 Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)?
Ja efter det att jag klivit upp brukar det bli en tur på toaletten för att kissa.
38 Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)?
Besöker nog även en sådan dag toaletten bland det första jag gör.
39 Vad är det sista du gör innan du somnar?
Tittar efter vad klockan är.
40 Vad äter du oftast till lunch?
Olika, men Ost & Skinksallad har blivit en favorit.
41 När åt du kött senast?
Idag till middag, Ost & Skinksallad, haha.
42 Är du en van porrklubbsbesökare?
Haha, nej det kan jag inte påstå.
43 När hiv-testade du dig senast
Tjaadu, minns inte riktigt när det var...
?44 Sopsorterar du flitigt?
Allt hamnar i samma påse, lättsammast så.
45 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag?
I snitt blir det kanske 2-3 stycken.
46 Är du med i någon förening/organisation?
Näää...
47 Har du några allergier/handikapp?
Nope . . . eller är kronisk lathet ett handikapp?
48 När besökte du ett gym senast?
Tjaaa, vad kan det vara, tre månader sedan kanske, btalar dock flitigt månadsavgiften på 300 kr (hum)
49 Äger du en cykel?
Nä men skulle väldigt gärna vilja ha en!
50 Prenumererar du på någon tidning/något magasin?
Nix, har tillräckligt med utgifter som det är redan . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback