Med vissa vet man . . .


Konstigt det där, jag har många kompisar, många som jag flyktigt söger hej till när jag möter dom på stan, många som jag frågar "hur mår du . . . ?" etc etc, ni vet hur jag menar. Sånna personer är personer man uppskattar att se just när tillfälle ges men det är inga som man direkt saknar på vardagrana. Dem man däremot saknar på vardagarna är dem man träffar ofta, Sophie, Danne och Elle är typ exempel på sådana personer.

Vissa som man är kompisar med nu, är man kompis med dom om tio år? Det är en fråga man aldrig kommer att få svar på, inte nu såhär i förväg, jag måste vänta de där tio åren och se. Det jag däremot vet är att Danne, Sophie och Elle alltid, och då menar jag verkligen alltid kommer att vara personer jag kommer att ha i mitt huvud, de är personer jag skulle sakna på mitt bröllop om de inte var där, personer jag skulle sakna på mitt barns dop om de inte var där . . . de är speciella! Dock är dom riktiga as ibland, på ett bra sätt då :P

Sophie gråter . . . hahahaha! Hon är för söt när hon gör det, jag lär nog framstå som den hjärtlösa personen eftersom jag har svårt att visa känslor, sådanna känslor, men fel, jag har ett hjärta, ett stooooort sådant och jag delar gärna med mig av det till de som förtjänar det - Sophie, Danne, Elle och Pelle ni betyder oerhört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback