Jag vill och sen vill jag lite mer :)


Just nu vill jag ha en ny mobil eftersom min fått frispel och vägrar låta sig laddas på annat sätt än genom datorn :/ Samt att det är lite andra småsaker som jag inte är så vidare värst nöjd över, den nya Nokian skulle sitta fint, 5 megapixel kamera etc, dock kostar den skjortan, tror det var nåt på 5000 kronor . . . om inte mer . . . Sen vill jag ha en ny kamera, vet inte riktigt vad än, en nystemkamera vore ju som fint det men dom är fortfarande ganska stora så det får nog bli en "vanlig", helst i någon cool färg :P Sen en iPod, Oooo, give me! Är nog inte så bra att använda telefonen som mp3 på jobbet, den tar ganska mycket stryk . . . men en iPod på minst 4 gig skulle sitta fint, en gröööön tack. Kläder, kläder i massor vill jag ha, klänningar till tusen och shorts! Ooh, sommarmode 2oo7, I LIKE! Hum, var det nåt mer tro? Jo just det ja, det gamla vanliga, en lägenhet men det verkar ju vara stört omöjligt att få tag på någon sådan här i Svenstavik. Dock kom min mamma på en rätt smart sak igår, ska upp till Bergsbostäder nåt nästa vecka och prata med dom mor min och jag. I absolut värsta fall får jag väl helt enkelt flytta hem till pappa...

Nä nu ska jag äta upp resten av min middag, fiskbullar och potatis - ihopmosat, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback