Inte helt hundra.


Mår tusen gånger bättre än igår men är fortfarande inte helt hundra så jag bli hemma även idag från jobbet . . . Ååh, jag vet inte vad jag gjort med min högersida (av magen) gör så fruktansvärt ont när jag står upp/går och har nu gjort det sedan några dagar tillbaka, det är alldeles ömn så någon annan än jag får minsan inte röra där.

Inatt var det faktiskt ganska mysigt, jag i min ensamhet ligger i soffan och smsar med Danne som jobbar. När klockan börjar närma sig två skriver han och frågar om han inte får komma ner till mig på deras "lunchrast" som är klockan två. Jodå, visst går det bra, ta med dig Sophie också så kan vi dricka te :) Sophie och Danne kommer, okej nu blev det inget te men alla gånger vattenmelon och en härlig pratstund - tack mina vänner!

Nä nu ska jag klä på mig och sen ska jag hänga ut mina sängkläder på vädring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback