Inkompitens.


Alltså det går verkligen inte att prata med människorna på Bergs Hyreshus. Jag har ju som bekant ringt på en och samma lägenhet i över en veckas tid nu utan större framgångar, får samma svar varje gång, det är en annan som har tittat på den men inte bestämt sig än . . . bla bla bla. Ringer idag igen för att fråga OM han möjligtvis har bestämt sig men får (otippat) ett kort "Nej." Nähää . . . men han måste väl ha nån "gräns" på hur länge han får fundera, eller? "Jo, den här veckan ut." Men fel att säga det från början då, det kanske människan i andra änden kunnat kläckt ur sig första gången jag ringde, men nej då. Inkompitent folk är något jag verkligen avskyr!

Till råga på allt kanske det inte heller blir någon Norge tripp, han vi skulle bo hos ska till New York . . . dock finns det fortfarande ett litet hopp, någon kompis till Elle vid namn Daniel kanske vill ha tre fin fina tjejer hos sig under sjuttonde maj? :)

Pelle är inne i staden och besiktar sitt åk, hoppas det går bra för honom. Själv funderar jag på att gå upp ur sängen, klä på mig lite och sedan gå och hämta posten, ev. sätta på en tvättmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback