Idag, just idag.


Den artonde april (för precis en månad sedan idag) blev jag och min Pelle tillsammans :) Okej, en månad är inte så himlans mycket egentligen men ändå, det är speciellt för mig. Hoppas på många många fler "artonde" dagar!

Ida hjärta Pelle

Har spenderat några timmar borta hos mamma nu på efetrmiddagen, oj så dom bygger och står i. Snart är altanen helt färdig, stoooor och fin - kommer att bli ett perfekt " soldäck" när sommaren anländer på allvar :D Hjälpte till lite med middagen och duschade Marcus. Åt sedan grillat (idag igen) lika gott som vanligt.

Ska snart ner till Elle och Danne, sällskapsspel och vindrickning stod visst på menyn idag. Och jag är ju inte den som är den som tackar nej till ett glas vin eller en omgång spel, skoj skoj! Hoppas att Pelle också vill komma, han lät lite tveksam . . . tyvärr. Jaja, inget att hänga läpp för, jag ska ha trevligt i alla fall, med eller utan hans sällskap.

I morgon var det visst färd till badhuset i staden som hägrade, mjaa, vet inte riktigt om jag var så sugen på det. Kändes i ärlighetens nämn förjävla jobbigt, men vi får se hur det blir. Nänä, vinet väntar, and so do E & D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback