Händelserik helg.


I fredags susade jag vid nio tiden in till staden med Anders, Anna, Elle och Emelie. Första stopp blev Peckas tattoo eftersom Anders skulle gadda sig, stannade där en liten stund och kikade lite men begav oss rätt snabbt vidare ut på stadens gator :) Fyndade en massa skoj, 2 byxor, 3 linnen, 3 par skor, 3 halsband och ett par trosor samt ett par kallingar, Sloggi har supertuffa trosor/kalsonger nu med dödskallar :P Så jag var tvungen att köpa ett par åt Pelle också :)


Riktigt tuffa!

När jag kom hem från staden hade jag lite uppvisning för Pelle därefter stack vi ut och åkte lite bil. Bestämde oss för att äta pizza till middag så vi for upp på Jemten som hade invigning och beställde. Åt sedan pizza hemma och kikade på Pirates 2. Pelle for och spelade poker och jag låg och vilade lite i soffan. När klockan var tio kom min kära sambo Sophie hem, frågade om jag skulle med till stan för hon skulle va chaufför till Steffe och Robin som skulle på krogen. Joodå, jag kan följa med, var tänkt att jag skulle vara nykter men så blev det inte. Hade en riktigt trevlig kväll trots att vi inte var inne på krogen, Seven, i mer än en timma. Var dock måttligt less när vi skulle hem, killarna var inte det snabbaste vill jag lova så vi spenderade cirka 45 minuter på Raggarn :/
Vid fyra tiden var vi äntligen hemma och jag fick äntligen pussa på min underbara Pelle som väntat . . .

Gick upp vid niotiden i lördags - motormässan here we come!
Fick besök av Steffe, Rbin och Chrille som börjat morgonen med en grogg och var tack vare det på G igen, inte något som direkt uppskattades från min sida när man hade lite brottom och var lite bakis själv.
Jaja, vid tio halv elva brummade vi iväg på bolaget och därefter upp till Skucku. En mycket trevlig dag med mina favvisar, Sophie, Matte, Danne, Robin, Göran och David. Dock var motormässan inte så mycket att hurra för, men några fina åk fanns det ju :P
Väl tillbaka i Svensta åker jag, Sophie och Danne hem till oss och kikar på Da Vinci Koden, dock somnar jag och S rätt snabbt så Danne får kika själv. Vid åtta går Sophie till Svemark och jag själv börjar ställa mig i ordning inför kvällen - draupner och Patriks Combo :D Danne gullet blandar underbara drinkar och vi har hur trevligt som helst. Vandrar iväg till Stationsvägen för att hämta Danzon och David och får då även med oss Sophie tillbaka.
Vid elva bär det av på Draupner och sen är festen i full gång :)
Hade otroligt roligt och dansade och sjöng hur mycket som helst, en perfekt kväll helt enkelt!
Jag skippar dock efterfesten eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter och gå på konfirmation.

Konfirmationen igår var fin men jag mådde pyton och uppskattade inte det fina till 100%.
Lämnade festligheterna alldeles efter maten för då orkade jag inget mera, feberfrossa etc. BLÄ!

Är hemma från jobbet idag eftersom jag fortfarande är sjuk, usch, hosta och feber, hoppas att jag är frisk tills i morgon.


Pelle <3

Kommentarer
Postat av: Felicia englund

Hej hej:) Byxorna som du hade i lrdags när d skulle gå till drypan, dom rutiga? va dom nya?:. Måste säga att dom va hur fina som helst! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback