Fucking jävla Bergs hyreshus!


Blir så förbannad på Bergs fucking jävla Hyreshus (ursäkta min dåliga franska), i över en veckas tid har jag väntat på att få besked om en lägenhet. Jag ringer och dom säger att dom ska ringa upp dagen efter, gör dom det? Nej, svaret är nej. Jag ringer igen och dom säger ännu en gång att dom ska ringa upp men gör det inte, och sen går det runt så i en ond cirkel. Gaah! Blir så less, nästan så man börjar undra om dom kanske inte vill ha några hyresgäster . . . ? Nu undrar säkerligen ni varför jag ringt på en lägenhet när jag redan har en. Jo det ligger till som så att jag och Sophie ska bli särbos, inte för att jag inte trivs eller så, för trivs gör jag verkligen! Nä anledningen är att vi har lite olika framtidsplaner jag och min flicka, hennes tankar går mer mot att sluta på Acb så fort som möjligt (?) och mina lutar mer mot att stanna kvar ett tag till, i alla fall tills jag löst det mesta av mitt lån. Dock vet vi ju inte när Sophie tänkt sluta, men jag måste ta en lägenhet nu när det finns lediga för det är ju inte säkert att det gör det när dagen "D" är kommen så att säga. Jaja, håller tummarna för att dom kan ge mig besked i morgon.

Gosh så ont jag har i min kropp, framförallt då i vaderna och magen. Brännbollen i lördags tog verkligen hårt åt mina otränade kroppsdelar. Tankarna går nu i att ta en riktigt lång promenad i morgon, skulle verkligen vara skönt!


Ååh, jag måste klippa mig OCH färga håret, vad tror ni om blonda slingor? Fick en längtan efter ljust och somrigt hår idag på jobbet . . . ja, vi får se vad det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback