Framtidsplaner.


Jag vill flytta, till en större stad . . . jo jag vet att jag skrev att jag inte ville flytta längre än till Östersund men jag har ändrat mig (ovanligt att jag ändrar mig va?) Skulle vara såååå roligt att testa på något nytt. Vet dock inte om det är Stockholm eller Göteborg jag vill flytta till, båda har ju som sin lilla charm. Pratade om mina planer med min far idag och han sa att han skulle kolla med några bekanta nere i hufudstaden om dom möjligtvis vet om någon lägenhet som är ledig :) MEN, som i allt annat finns det ett men, denna gång heter det Pelle. Jag tycker om honom så oerhört mycket och vill verkligen satsa på oss, detta skulle bli väldans komplicerat om jag flyttade till ex Stockholm. Åååh, att allt ska vara så svårt. Haha, kanske får göra som jag sa till honom idag, ta med honom som en inventarie, han skulle ex. kunna få gå som byrå, haha. Ingen skulle bli gladare än jag om han ville följa! Allt känns ju så bra med den människan, han får mig att skratta och han får mig att må bra, det är honom jag vill vara med, jämt! Ni kanske anser att det är lite tidigt att kunna säga det nu, men sånt känner man, man känner om man passar ihop och med honom känns allt perfekt!

Sitter och kikar på lite olika jobb nu, finns ju en hel del dock är det så svårt att veta vart alla ligger, kan ju inte direkt påstå att jag kan Stockholm som min egen bakficka . . . Härligt att drömma sig bort ett tag, drömmen är just nu som så att jag och Pelle precis flyttat till Stockholm och är i full färd med att inreda lägenheten :) Haha, som sagt härligt att drömma sig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback