For the first time.


Smilla gullet är nu äntligen här! Jag och Emma åkte till Oviken igår runt kvart i tio för att hämta henne, oj så glad hon blev när hon såg oss, sprang runt runt :) När vi kom hem igen tog vi oss en liten promenad och mös sedan framför tv'n tillsammans med Pelle.

Har idag varit väldigt kreativ, mer än vanligt en lördag. Steg upp vid kvart i åtta, klädde på mig och satte koppel på Smilla och gick sedan ut. Bort till mamma en sväng för en snabb fika och därefter en en och en halv timmas promenad med min lilla fröken. Tog svängen runt Rörön, underbart var det! Väl tillbaka kikade vi in på Acb en sväng för att säga hej till Pelle som jobbar idag. Smilla fick då åka lite truck vilket hon såg ut att gilla :)

Presenterade Smilla och Casseman för varandra alldeles nyss . . . Smilla var väldigt avvaktande och morrade för minsta lilla :/ Efter ett tag gick det dock bättre men hon var fortfarande på sin vakt. Lär med all säkerhet gå bättre nästa gång. Haha, nu ligger hon och muttrar innne i mitt rum, låter rätt roligt, som en gammal tant som klagar över ungdomars oväsen i lägenheten under :P

Nä om man kanske skulle ta och göra lite nytta, har ju en hel bil att tömma på grejor, samt att jag skulle ha behövt fått nån ranson på tvättmaskinen som av någon underlig anledning bestämt sig för att inte starta och öppna luckan . . . hum . . . samt att jag skulle ha diskat och torkat golven och tillsist handlat. Tror jag börjar bakifrån på listan, kändes lättsammast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback