För jag har bara regn hos mig.


Men omg! När hade det tänkt sluta regna egentligen?
Var ute och gick med Smilla för ett tag sen, gick 4-5 km och blev dyngsura både hon och jag, dock var det skönt att vara ute trots det kanske inte så roliga vädret.

Ingen lägenhet på Ängesvägen 3a blev det för mig :(
Jag som verkligen ville ha den . . . jaja, står nu uppskriven i bostadskö hos både Nilssons och Bergsbostäder. Får hoppas att dom hör av sig snart.

Natten var lugn, de två första timmarna spenderade jag liggandes på några plastsäckar, skööönt!
Efter tolv kom lite material så vi kunde börja köra robot.
Trots materialbrist och brist på arbetsuppgifter förflöt natten rätt fort, det tackar vi för :)

Nä, dammsugning nu, tv sen.

PELLE - an massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback