Ett nytt jag.


Ooo i morgon ska jag klippa mig och färga håret! Yeeees, skoj skoj ska de bli.
Frågade tjejen jag pratade med idag när jag ringde och bokade tid om jag, trots min mörka hårfärg, kan färga mitt hår blont utan att det skulle se gult ut. Det skulle nog kunna gå sa hon men det var svårt . . .
Får rådfråga dem i morgon när dom ser mitt hår, håller tummarna, vore ju härligt att vara blond till sommaren :)

Idag kom David och hämtade Smilla.
Han skulle ta med henne på boldspårning på torsdag och eftersom jag ska till stan i morgon var det lika bra att han hämtade henne idag, men hon ska tillbaka hit inom en mycket snar framtid, det har jag bestämt!

Jag vill hitta på något i helgen men vet inte vad.
Föreslog för Sophie att vi kanske skulle gå på bio med våra pojkar men då visade det sig att Davva skulle bort, Braaaa Davva - inte :/ Jaja, får bli en annan gång.
Kommer säkerligen på något annat att fördriva tiden med i helgen :)

Don't cha wish your girlfriend was hot like me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback