Cobrastyle.


Mi press trigger mi nuh press people button
Nuh bodda chat come face mi wid somethin
Like how mi have twenty two inna mi somethin
Ten haffi use so mi get di next dozen, fool


Undrar just vad man ska göra idag . . . ligger i sängen nu och väntar på att Sophie ska duscha klart så jag kan hoppa in och fli mig.
Vore skönt med en promenad, runt Rörön kanske?
Sen ska jag benne mig plocka ur bilen idag, vore ju på tiden de, hehe.

Klippte mig ju i onsdags, klippte och färgade håret :)
Längden blev lite kortare än jag hoppats på men det var inget att göra något åt, det var för slitet :/ men blonda slingor blev det, ska dit igen den 14 juni för att fortsätta med färgningen :) Sommarblond och fin ska jag bli!
Sökte även jobb i onsdags, var först in på en butik i stan, ska skriva cv idag och sedan skicka in det dit, sen får vi se om jag får det, skulle vara skoj :)
Sen när jag var in på Systemet i Svensta passade jag på att söka jobb där också, och dom behövde faktiskt folk, dock bara extra så jag sa att helger skulle passa mig fint. Ska dit nu i veckan och prata med med dom!
Skoj skoj skoj!
Är lite i valet och kvalet vad jag ska göra av mitt liv . . . ska jag söka ny lägenhet i Svenstavik eller ska jag kanske söka mig till Östersund? Längre än så vill jag inte flytta just nu, men en vacker dag då, då blir det Sthlm eller Gbg.
Men nu då?
Samtidigt som jag vill ha nytt jobb vet jag inte om jag vill sluta på Acb, trivs ju ruskigt bra där!
Har ju blivit som en liten familj och det skulle kännas tungt att skiljas från dom . . . Åååh, tänk om man kunde ha någon som fattade större beslut åt en, någon som visste på vilket sätt det skulle bli bäst just för mig.
Ja, nu finns det ingen sådan person så jag får helt enkelt fatta mina egna beslut och hoppas på det bästa.

Under tiden som jag väntar på "meningen med livet" tänker jag bara ta dagen som den kommer och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback