Brunflo idag.


Ska åka till Acb i Brunflo idag på studiebesök, kan ju bli lite trevligt - bara jag slipper åka samma bil som Han så :/ Tror vi skulle åka vid två och vara tillbaka vid fem snåret, lagom start de på en arbetsdag :) Dock brukar jag finna studiebesök av sånt här slag ganska ointressanta, men det är bara att göra det bästa av situationen . . .

Vaknade inatt/morse och hade en magknip som inte vr utav denna värld, var inte långt till tårarna då. Tack och lov gick det över när jag vände på mig och strök den onda magen lite. Finns det för övrigt något värre än att ha ont i magen? tror faan inte det, huvva, finns ju i princip inget man kan göra åt det heller, bara att vänta på att det ska gå över av sig självt och det kan ju vissa gånger ta en evighet.


Nä nu måste jag hoppa in i duschen och sen MÅSTE jag på Ica och skicka iväg min digitalkamera som jag nu sålt på Tradera - hur fan ska jag hinna med allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback