Babynoja.


Ojojoj, jag har åkt på världens baby noja, skulle vara så mysigt/roligt att ha en egen liten krabat att ta hand om och älska över allt annat . . . tänk om jag ändå hade varit några år äldre. Visst, det är många som skaffar barn när dom är unga, jag själv vill också bli en ung mamma men än känns det som att det är så mycket kvar jag har att göra innan jag kan ta på mit ett sådant stort ansvar. Jaja, min tur kommer nog den med, tills vidare ska jag bara njuta och verkligen leva livet! Meeen, ni måste hålla med om att det skulle vara för mysigt ändå? :)

Dock gott folk kan jag kompensera min babylängtan med min kärlek till Pelle, är nog nästan lika mysigt att vara kär som att ha en bebis, eller? Jag tror nog det i alla fall. När vi nu ändå talar om Pelle kan jag berätta för er hur mycket jag tycker om honom; Från Svenstavik, upp till månen och runt den 10 varv, vidare till solen och runda den några gånger och sen en tur runt universum (obeskrivligt lååååångt) för att tillsist återvända tillbaka till Svenstavik. Som jag förklarade för Pelle igår när jag berättade det för honom måste man göra om denna sträcka i kärlek, lyckas ni lösa den ekvationen får ni fram hur mycket jag tycker om honom ;)


I D A h j ä r t a P E L L E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback