Windstopper in my heart.


Måste ju bara berätta om mitt superköp i onsdags.
Var och fikade på cafét med Elle, Sophie och Anders och gick därefter
en liten sväng på Landens för att se om där fanns nåt roligt att lägga pengarna på.
Och i vanlig ordning hittade jag en massa fint som jag ville ha,
men begränsade mig till en super tuff mössa från Bula och ett par
Windstopper byxor från Haglöfs - detta gick loss på 1600 kronor men jag
är sååå nöjd, framförallt med byxorna som fungerar i ur och skur!
Så det rekomenderas strakt från min sida, ett par Windstopper från Haglöfs.
Haglöfs har för övrigt bra kläder med hög kvalitet!
Är nu på jakt efter en ny jacka samt underställ, blir nog det när nästa lön kommer :D

Hum, samt att jag skulle behöva mig ett par nya skor . . . där föredrar jag dock Garmont.
Rätt varma och står emot väta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback