Vad ska nu hända?!


Jahaa ja!?
Nu kan jag upplysa er hängivna läsare om att jag verkligen inte har en blekaste aning om vad som komma skall ... Slutade halv sex idag och for hem, packade lite saker och ställde mig i ordning sen bar det av, först Statoil för en frenchare och därefter brummade vi (jag och Sophie) vidare mot staden. Befinner oss nu hemma hos Emma och Kristina . . . men nu är jag lika nollställd igen, vad ska hända!?
Kommer att förgås av min nyfikenhet, ojojoj.

Så trevligt idag på jobbet, bjöd ju på tårta jag, japp, 4 stycken köpte jag som gick loss på inte mindre än 900 kr (!!) Jaja, de va de faan värt, dom var goda, mina underbara arbetskamrater tyckte om dom samt att man bara fyller 20 en gång i livet :) När alla infunnit sig i fikarummet och tagit för sig av tårtorna kom Renner fram till mig där jag stod vid diskbänken . . . bara stod där och tittade gjorde han, till jag frågade vad det var med honom och han sa att det inte var nåt, att dom kanske skulle sjunga "ja må hon leva". Försökte tappert undanbeda mig denna skönsång (tycker inte om när folk står och tittar på mig och sjunger den sången . . .) hjälpte dock inte så ett tu tre bröt de alla ut i ett härligt "Ja må hon leva" och efter sången och ett fyrfaldigt leve fick jag en present av dom alla :D Denna present innehöll inte mindre än ett presentkort på 250 kronor på allas vårt Systembolag, haha! Sen fick jag min present från Orsa också, en treliters dunk med vitt underbart vin :D :D samt att jag fick ett smycke till min navel av Pelle - TACK ALLA SÅ JÄTTE MYCKET!

Sitter nu som sagt hemma hos Emma och Kristina och ska nog försöka få på mig några andra kläder.

Lovar att berätta allt om min dag i morgo.

So long folks!

"We got married in a fever, hotter than a pepper sprout,
We've been talkin' 'bout Jackson, ever since the fire went out.
I'm goin' to Jackson, I'm gonna mess around,
Yeah, I'm goin' to Jackson,
Look out Jackson town."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback