To be on my way


Får aldrig nog av Marcus underbara låt, On my way, den är så fin så jag får nästan tårar i ögonen när jag hör den. Han spelade den i lördags på efterfesten, blev så glad när jag fick höra den!

Kom på någhra fler saker som inträffat under helgen;

* I lördags morse ringer Steffe mig vid sjutiden och frågar om jag har sett hans vänstersko, eh, va!? Haha, sa att jag inte sett den så han fick fortsätta leta. Hörde senare att han ringt till Emma och Kristina också och frågat efter hans borttappade vänstersko :P

* SurSophie framträdde i lördags kväll/natt, och jag fattade ingenting . . . haha, nu har vi pratat om hennes humörsvängningar och hon har sagt att hädanefter är det GladSophie som ska följa med när vi ska ut :D

* Mina stackars fingrar (!!) när vi kom till Handsjön på lördagnatt och jag hoppat ur bilen råkar Sophie stänga en av bildörrarna rakt över mitt vänstra lång/ringfinger, ajajaj! Det var ju givetvis inte meningen men ont gjorde det, som fan, idag är det bättre, ingen blånagel och smärtan i långfingret börjar sakta men säkert försvinna :)

Nu kommer jag dessvärre inte på några fler roliga händelser, men om jag gör det lovar jag att jag fort som tusan ska skriva ner dom här :) Nu ska jag gå och duscha i alla fall, därefter ringa några samtal för att tillslut bege mig till jobbet.


Sophie och Elle - tack för att ni finns i mitt liv! Har aldrig och kommer heller aldrig att få sånna vänner som er! Sitter och tänker på allt skoj som vi tre ska ha - oh my! ÄLSKAR ER!


Musik just nu:


Bruce Springsteen - The river

Bruce Springsteen - I'm going down

Marcus Jönsson - On my way

Marcus Jönsson - If i can't have you



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida, du är fucking marvelous man!

2007-03-26 @ 17:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback