Time to get away


Ah, finns ingen bättre känsla än att ligga och steka i ett solarium . . . eller jo det gör det men det är för jävla skönt!
Börjar få tillbaka min underbara färg - tack och lov!

Ooo, nu börjar det hända saker, kanske har en spekulant på min dator - ä n t l i g e n !
Hoppas det blir en snabb affär så jag kan göra ett minst lika snabbt köp :)
Längtar verkligen efter den där bärbara saken nu!


Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig all svett :S Och sen är det inte länge kvar förrän det är dags att gå på jobbet igen. Haha vilket liv man har under dessa eftermiddagsveckor, känns inte som att man gör annat än att sova och jobba, jaja, det är ju snart helg och därefter följer två veckor förmiddag :D

I morgon kväll ska jag åka till Rätan och sen på fredag bär det av på en liten skotertur innan jobebet.
Tillbaka till Svenstavik lagom till två när jag börjar och sedan åter igen till Rätan. Blir mycket åkande men men.


Förresten, finns det ingen som kanske möjligtvis skulle vilja följa med mig på en resa?
Alltså ingen längre, bara en vecka eller två?
Min medresenärer bangade ju (otippat) och själv kändes inte så roligt att åka . . . och uppenbarligen finns det ingen som vill göra en längre resa, men hallå, vad sägs om en kortare, typ Kanarieöarna eller liknande?
Känner att jag måste få komma bort ett tag och bara va, njuta av en underbar drink, steka under en värmande sol och titta på fina pojkar dagarna i ända - DET är jag fan i mig värd!
Skulle kunna boka en sista minuten och bara sticka, okej? Nån som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback