Tattoo

image10

Sitter och kikar efter tatueringar nu . . . åh, det finns ju så många men det har inte sagt "klick" än.
Vet precis hur det kommer att kännas när jag ser "den rätta", som min nuvarande,
när jag såg den första gången visste jag att det var den jag skulle ha.
Ni ser den för övrigt här ovan, rätt dålig bild men men . . .snygg är den i alla fall - tycker jag då ;P

Kan inte bestämma mig för om jag ska ha en tribal till eller om det kanske blir någon text den här gången.
Det enda jag vet just nu är att den ska sitta någonstans på ryggen/svanken . . . eller möjligtvis att den går från vänster skinka och uppåt ut mot sidan/revbenen, svårt att förklara hur jag menar måste visa med händerna.
Jaja, ska kika vidare jag, har hittat en ruskigt snygg drake nu, jo jag vet, drakar är kanske inte riktigt min grej men den var faktiskt som sagt riktigt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback