Stackars henne!


Pust och stön, stackars mina ben (framförallt mina knän), en träningsverk
utan dess like har nu infunnit sig - detta bara för att jag var borta från jobbet hela förra veckan.
Jaja, tur att man kan förena nytta med nöje, eller ja, jobb med nytta, eh, träning . . . ja ni fattar vart jag vill komma.
Gick i alla fall ruskigt snabbt ikväll, jag som gruvade mig så innan.
Hoppas att resten av veckan går minst lika fort, då kommer det bara att säga tjoff och sen är fredagen här :D

Emma söto kom hit en sväng idag innan jag skulle bege mig, när vi sedan var påväg ut
och nerför trappan i trappuppgången "missade" hon sista trappsteget och ramlade.
Resultatet av detta är att hon mest troligt fått en spricka i foten - m a x i m a l otur! Jag lider med henne!
Typiskt att hon skulle göra illa sig nu, vi som ska daaaansa på lördag, haha, hon kan ju i och för sig
alltid ta sig en svängom med kryckorna ;P

När jag vandrade hem nu ikväll kom jag att tänka på en sak, OM jag skulle flytta till Rätan måste jag
nästan köpa en ny bil. Volvon är inget att hänga i julgranen om man ska pendla,
skulle vara en kattastrof för ekonomin . . . ska diskutera saken vidare med pappa.


Nu måste jag in på Tradera en sväng och övervaka mitt senaste fynd, High Chaparallbox nummer ETT (!!)
Ni anar inte hur lycklig jag blev när jag såg att den fanns att köpa där.
Jag har verkligen letat överallt efter den, till och med mailat till Kanal 5 ett x antal gånger för att fråga
om dom möjligtvis har någon upplaga av den till salu - allt detta utan resultat.
MEN NU, nu snart har jag den i min ägo och jag kommer att vara den lyckligaste i värdeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback