Spontanitet, you name it!


Gosh! Slut i kroppen är bara förnamnet, när jag kom på jobbet idag fick jag höra att jag skulle vara materialare tillsammans med Sone (Renner var sjuk, eller var han bara hemma för att Modo förlorade igår ;P) Jaja, sagt och gjort Ida kirrar utsidan, vilket innebär till största del att fylla på robotar.
Har gått riktigt bra och jag har lärt mig några nya saker, vilket alltd är roligt :D
Dock är det ingen dans på rosor att vara materialare, trots att det är rätt lugnt blir man faktiskt riktigt trött!
En rolig händelse ikväll var att jag och Pelle bestämde oss för att följa med Orsa ner till Huddik på månda.
Haha, kommer med all säkerhet bli en resa man sent kommer att glömma, men skoj ska det bli!

Efter jobbet gick jag ner till mamma en sväng , dock var det bara Emma som var vaken men det var trevligt ändå, satt och fikade och små pratade lite :)

Konstigt, nyss hade jag hur mycket som hellst att skriva kändes det som men nu när jag väl gör det kommer jag inte på någonting nästan . . . strange.

I morgon är det full huggning hela dagen; Jag och Emma ska återigen bege oss till Svenstapulsen och dess solarier, efter det blir det en snabbvisit här hemma för duschning etc och därefter jobbet. Skulle i och för sig ha varit på Landens en sväng också för att se efter om tröjan som jag kollade på igår finns kvar . . . Jaja, klockan tre ar det dags för mig att smita iväg en sväng för att få mig lite massage, Renner smsade nu ikväll och frågade om jag inte ville ta hans tid och visst ville jag det :) När jag slutat jobba är det dags att bege sig till Rätan och sist men inte minst kanske det blir en liten sväng upp till Böle :P


Nu ska jag dra vidare till sängen, ska bli skönt, är ganska mör i benen . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback