Skooooter!


Var och kikade på skotrar idag med pappa, Elle, Sophie och Matte (samt att busfröna Wille och Marcus också var med), åkte till Bernt i Åsarna och han hade många intressanta ting att visa dock föll jag för en Polaris Edge XC (?)-02, riiiiiktigt snygg! Hittade dessutom en matchande hjälm ;P
Så i morgon blir det bankärende för min del och sen har jag förhoppningsvis skotern i min ägo :D

Efter Åsarna vistelsen åkte jag, Elle, Sophie och ungarna hem hit till mamma och kockade spagetthi och köttfärssås, mums det för hungriga magar, vilket säkert alla hade eftersom det av någon underlig anledning tog ett väldans tag att koka pastan . . . strange.
Nu sover mina små älsklingar och jag sitter här och har tråkigt, tack och lov är Erika my dear inne på msn och förgyller min afton :)

Kommentarer
Postat av: Erika

you are my dear to honey ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback